Un nou studiu sugerează reducerile masive şi beneficiile legate de folosirea suplimentelor nutritive, printre care şi calciu, acid folic, acizi graşi omega-3 şi extract de palmier american.
Studiul a stabilit că o doză zilnică de 1200 mg de calciu la bărbaţi şi femei peste 65 de ani ar putea salva 13 miliarde de USD în 5 ani.
Deasemenea s-a stabilit că ”utilizarea acidului folic de către femei ar preveni 600 de cazuri de naşteri cu defecte ale sistemului neuronal anual, ceea ce ar reduce costurile medicale in următorii cinci ani cu 1.3 miliarde USD.”
Datele obţinute cu privire la suplimentele cu acizi graşi omega-3 şi extract de palmier american au fost deasemenea încurajatoare, din moment ce utilizarea acestora poate reduce costurile de întreţinere a sănătăţii asociate cu condiţiile cronice.
NeoLife este entuziasmată datorită faptului că acest studiu confirmă ceea ce se ştie de peste 46 de ani: o nutriţie optimă duce la prevenirea apariţiei bolilor. Linia noastră vastă de suplimente nutritive include Kal-Mag Plus D, Formula IV & Formula IV Plus ,Omega III Salmon Oil , Omega III Salmon Oil Plus şi Masculine Herbal Complex – cea mai bună sursă de calciu, acid folic, acizi graşi omega-3 şi extract de palmier american.
Sursa: DaVenzo, J. Et al, ”Improving Public Health, reducing Health Care Case: An Evidence-Based Study of Five Dietary Supplements”, September 22, 2004.

Diabetul a scăpat de sub control!
Potrivit Centrului American de Control al Bolilor, unul din trei copii născuţi in Statele Unite in anii 2000 vor dezvolta o formă de diabet. Centrul consideră că principalul inculpat pentru această problemă naţională de sănătate este epidemia de obezitate .
Mai mult, trend-ul sugerează că femeile şi minorităţile prezintă cel mai ridicat risc. Obezitatea în Statele Unite este la cotele cele mai ridicate, de aceea este considerată ameninţarea numărul 1 în USA. Diabetul la adulţi, cunoscut şi sub denumirea de diabet Tip II aduce cu sine multe complicaţii de sănătate, multe dintre ele care pun viaţa în pericol.
Slăbirea, exerciţiile regulate şi menţinerea unei greutăţi sănătoase sunt printre cele mai eficiente metode de prevenire a acestui tip de diabet. Pentru persoanele care deja au dezvoltat o formă de diabet, în cele mai multe cazuri doar simpla scădere în greutate poate avea un impact pozitiv în controlul bolii.
Sursa: Centrul de Control al Bolilor,www.cdc.gov2003 report, “Preventing Diabetes and its Complications”.

Nu uitaţi de Magneziu!

Un studiu publicat recent în American Journal of Cardiology (Jurnalul American de Cardiologie) a concluzionat că bărbaţii adulţi care consumă o cantitate mică de magneziu zilnic au un risc mai mare de a dezvolta boli de inimă.
Ca parte a Honolulu Heart Program, cercetătorii au descoperit că bărbaţii care consumă cantităţi apropiate dozei zilnice recomandate (400mg) nu au fost expuşi riscului de dezvoltare a bolilor de inimă, în comparaţie cu bărbaţii care au consumat o doză minimă (160mg sau mai puţin). Din păcate, foarte mulţi adulţi nu consumă doza recomandată de magneziu şi pot spori şansele de apariţie a bolilor de inimă chiar fără sa-şi dea seama.
NeoLife – NeoLife , produce o gamă variată de suplimente nutritive care vă vor ajuta să consumaţi doza de magneziu zilnică recomandată.
Sursa: American Journal of Cardiology, September 2003.

Studiile demonstrează că Licopenul luat în doze izolate nu este folositor!
Un studiu recent publicat în Journal of the National Cancer Institute (Jurnalul Institutului National de Cancer) sugerează că suplimentele de licopen consumate izolat nu au aceleaşi efecte de contracarare a cancerului ca şi roşiile sau pasta de tomate. Cercetătorii au ajuns la concluzia că deşi licopenul are proprietăţi anti-cancerigene, atunci când este utilizat izolat nu are efect. De fapt, grupul test care a primit doar suplimente pe bază de licopen au avut o rată de cancer la prostată similară cu cei care nu au primit decât un placebo.
Acest studiu subliniază nevoia de folosire a suplimentelor nutritive, în special carotenoid. Produsul Carotenoid Complex al NeoLife – NeoLife foloseşte doar materii prime naturale, deoarece ştim că în natură nu se găsesc carotenoizi sau licopen singure, ci formează un complex. Carotenoid Complex conţine un spectru de carotenoizi care provine de la 7 fructe şi legume bogate în caroten şi este demonstrat clinic de cercetătorii USDA că este eficient.
Sursa: Journal of the National Cancer Institute, Vol. 95, no. 21, 1578-1586, November 5, 2003.

Consumul de multivitamine poate micşora riscul de apariţie a cancerului colorectal!
Un alt motiv pentru care aţi putea face un obicei din consumul zilnic de vitamine! Studiile arată că adulţii care consumă vitamine de peste 10 ani prezintă un risc mult mai mic de a dezvolta cancer la colon, în comparaţie cu adulţii care nu consumă. De fapt, riscul de a dezvolta cancer la colon scade cu aproximativ 30%.
Atunci cân cumpăraţi multivitamine, asiguraţi-vă că acestea conţin un spectru larg de nutrienţi necesari corpului dumneavoastră şi care au un istoric în ceea ce priveşte clienţii mulţumiţi. Formula IV de la NeoLife – NeoLife nu este doar un complex de multivitamine. Este un supliment alimentar care asigură porţia optimă de vitamine, minerale şi nutrienţi esenţială pentru sănătatea organismului. Formula IV asigură o nutriţie sănătoasă pentru mii pe persoane de peste 45 de ani. Pentru a vă menţine sănătatea, folosiţi Formula IV naturală în fiecare zi!
Sursa: American Journal of Epidemiology, October 1, 2003.

Consumaţi vitamine cu mâncarea
Întrebare: Este mai bine să luăm vitaminele dimineaţa sau la prânz? Atunci când suntem la masă sau între mese?
Răspuns:Perioada din zi face mici diferenţe. Consumarea suplimentelor cu mâncare este însă importantă deoarece o mică cantitate de grăsime din mâncare poate facilita absorbţia.
Un studiu recent efectuat la Oregon State University a demonstrat că o mică cantitate de vitamina E a fost absorbită atunci când a fost luată pe stomacul gol sau cu lapte degresat.
Acelaşi lucru rămâne valabil şi în cazul beta-caroten-ului, chiar şi din morcovi. Persoanele care consumă salată cu sosuri degresate practic nu absorb beta-caroten-ul, conform unui studiu efectuat de Iowa State University.
Sursa: Jean Carper, USA Weekend Magazine, October 10, 2004.

Persoanele tinere nu au o dietă sănătoasă!
Opreşte-te de la chipsuri şi incepe să mănânci brocolli! Potrivit unui studiu recent doar 1% din populaţia americană între 2 şi 19 ani mănâncă sănătos. În medie, tinerii din această categorie de vârstă îşi iau 40% din energie din grăsimi şi zaharuri, în detrimentul consumului de măncare sănătoasă.
Departamentul de Agricultură recomandă consumarea a şase până la 11 porţii de cereale pe zi, 3 pana la 5 porţii de legume, 2 până la 4 de fructe, 2 până la 3 de lactate cât şi carne. Este bine să se mănânce produse cu 10% grăsime şi zahăr sau mai puţin.
16% din 3.307 persoane tinere care au fost intervievate într-un sondaj telefonic al USDA nu respectă regulile federale de nutriţie. Doar 30% consumă cantitatea recomandată de fructe, grâu, carne şi lactate, în timp ce 36% consumă cantitatea recomandată de legume. Doar 1% îndeplinesc toate cele cinci condiţii.
Obiceiurile dăunătoare de a consuma alimente în copilările pot duce la boli mai târziu, printre care probleme cu inima asociate cu prea multă grăsime şi osteoporoză datorită nivelului de calciu scăzut, potrivit dr. Kathryn Munoz, unul dintre autorii studiului. O dietă săracă poate duce deasemenea la obezitate.
Sunt şi câteva veşti bune: Băieţii între 12 şi 19 ani au cel mai ridicat nivel al consumului de produse alimentare indicate. La polul opus se află fetele care consumă puţine alimente pentru a slăbi. Experţii spun că părinţii pot ajuta prin a oferi copiilor lapte degresat, prin înlocuirea sucurilor acidulate cu cele naturale şi prin încurajarea acestora să consume legume şi fructe cât şi sosuri pe bază de iaurt, prin renunţarea la cele cu maioneză.
Sursa: USA Today, September3, 1997.

Ce este cu antioxidanţii?
Dr. Ben Weider, de la International Federation of Bodybuiders, Montreal, Canada afirmă: “Medicina acceptă în sfârşit că o nutriţie corectă şi exerciţiile sportive au un efect major împotriva bolilor. Ipoteza antioxidanţilor, dezvoltată amplu de către Dr. Denman Harman, câştigă încredere ca un mijloc de prevenire şi tratament al bolilor diverse cum ar fi cancerul, boli cardiovasculare, cataracte, diabet, infecţii, disfuncţii imunitare şi probleme degenerative ale creierului uman.” Weider susţine că noile efecte proactive ale antioxidanţilor carotenoizi sunt documentate în fiecare lună. Acţiunile metabolice specifice ale flavonoizilor acoperă din ce în ce mai multe jurnale medicale. Un prim exemplu este folosirea indocarbinol-ului din varză pentru prevenirea şi tratarea cancerului la sân. Dr. Jeffrey Blumberg, universităţi, spitale şi autorităţi guvernamentale de la Harvard, Johns Hopkins şi Tufts până la Mayo Clinic şi USDA recomandă acum folosirea antioxidanţilor pentru multiple disfucţii.
Sursa: Medical Tribune News Service, April 11, 1996.

Adevărul despre Olestra
Cercetătorii afirmă că putem lua în greutate prin consumarea grăsimii false. Olestra a fost interzisă de către US Food and Drug Administration în ianuarie 1996 pentru a fi folosită în snacksuri. Olestra, grăsimea sintetică nedigerabilă absoarbe din corpul nostru vitaminele.
“ Nu va face nimic pentru a reduce obezitatea” afirmă Dr. Alice Lichtenstein, cercetător la universitatea Tufts. Ea afirmă că este posibil ca Olestra să producă obezitatea la copii. La adulţi, semnalele care se declanşează atunci când mâncăm grăsimi ne avertizează că ne-am săturat. ”Copiii care consumă Olestra nu vor primi acele semnale, iar corpurile lor nu vor învăţa când să se oprească din mâncat.”
Ediţia din iunie a Mayo Clinic Health Letter publică o atenţionare cu privire la Olestra, în care se spune că aceasta blochează absorbţia vitaminelor A, D, E, K şi carotenoizi, substanţe care ajută sistemul imunitar să rămână sănătos şi previn cancerul şi unele probleme cardiace. Producătorul Procter&Gamble îşi propune să adauge vitamine la Olestra pentru a subtitui Olestra aflată în organism. Lichtenstein afirmî că “acest lucru nu este bun”. “ Vitaminele create pe cale chimică nu sunt un substitut pentru nutrienţii din mâncarea adevărată. De exemplu, mâncarea conţine mai multe forme de vitamina E. Un substitut chimic este sintetizat doar sub o singură formă. Întrebarea este: dacă una dintre formele lipsă este cea care luptă împotriva unor forme de cancer?”
Olestra poate cauza deasemenea crampe abdominale şi diaree. Ce efecte va avea Olestra asupra persoanelor care au avut grijă de greutate? “Din păcate, persoanele care nu au consumat chipsuri din cauza grăsimiii vor crede că este în regulă acum să consume. Dar vor adăuga mai multe calorii de care nu au nevoie.” Cum se poate controla greutatea? Prin exerciţii zilnice regulate şi prin controlul atent al mâncării. Aceste schimbări vor face o diferenţă permanentă.
Sursa: Minneapolis Star Tribune, June 6, 1996.

Fântâna tinereţii
Sunt oamenii de ştiinţă pe urmele fântânii tinereţii? Un raport publicat în jurnalul Science subliniază realizările oamenilor de ştiinţă care au ajutat milioane de persoane să poată să facă faţă provocărilor îmbătrânirii. Experimentele sugerează că atâta timp cât genele noastre influenţează îmbătrânirea, nu există nici un program care să limiteze durata de viaţă. Oxigenul de care avem nevoie pentru a trăi are deasemenea şi un efect oxidant. De aceea cercetătorii au modificat genetic muştele de fructe pentru a mări apărarea antioxidanţilor şi a mări viaţa acestora şi a altor animale. ”Ceea ce se petrece este că acestea trăiesc mai mult şi sunt mult mai active iar schimbările apărute la nivel celular odată cu înaintarea în vârstă sunt întârziate”, afirmă Raj Soharde la Souththern Methodist University.
Cercetătorii încearcă să încetinească metabolismul prin cosumarea unei cantităţi mai mici de mâncare şi prin includera în dietă de fructe şi legume bogate în antioxidanţi. Metabolismul poate fi deasemnea încetinit prin somn. În timp ce exerciţiile sportive sunt benefice, abuzul nu oferă avantaje. David Finkelstein de la National Institute of Aging afirmă: ”Cred că durata de viaţă se va mări datorită intervenţiilor efectuate”.
Sursa: CNN Food & Health, July 5, 1996.

Vitamine pentru vârstnici!
Suplimentele de multivitamine consumate de persoanele de peste 65 de ani pot îmbunătăţi considerabil sistemul imunitar şi pot scădea frecvenţa apariţiei unor infecţii. Cercetătorii au descoperit că şi persoanele vârstnice aparent sănătoase au deficienţe substanţiale de anumiţi nutrienţi, mărindu-se astfel riscul apariţiei unor boli. Alte două studii realizate de către Harvard School of Public Health şi la care au participat 130.000 de persoane au indicat că vitamina E micşorează riscul apariţiei unor boli cardiace cu o treime la bărbaţi şi cu jumătate la femei. Potrivit unor studii efectuate de Free University din Brussels, Belgia vitamina A reduce riscul unor atacuri cerebrale şi cardiace şi deasemenea imbunătăţeşte şansele de supravieţuire şi recuperare pentru persoanele care au suferit un astfel de atac.
Într-un studiu care a s-a desfăşurat timp de 10 ani, cercetătorii de la UCLA au descoperit că 300+500 mg de vitamina C consumate zilnic pot ajuta oamenii să trăiască mai mult şi să micşoreze riscul decesului datorat bolilor cardiovasculare. Dr. Robert Russell de la universitatea Tufts afirmă că vitamina B-12 este un nutrient important pentru persoanele vârstnice deoarece acestea suferă de gastrite atrofice şi sunt incapabile să o absoarbă. Lipsa de vitamina B-12 duce la pierderi de memorie, dezorientare, lipsa de coordonare şi alte tulburări neurologice.
Sursa: World Health Net, November 2006.

EXERCITIILE FIZICE in Natura
Chirurgul şef dr. Audrey Manley, a tras un semnal de alarmă cu privire la faptul ca mai mult de 60% din populaţia adultă a SUA nu fac nici un fel de exerciţiu fizic regular iar 25% nu fac deloc exercitii fizice. Dintre tineri, 5% nu sunt activi fizic deloc. Foarte multe mărturii demonstrează că exerciţiile fizice scad riscul bolilor cardiace, al diabetului, scade presiunea sângelui şi canerul de colon. Remediul constă din exerciţii fizice în fiecare zi. Aţi putea înota 20 de minute, merge 30 de minute pe jos, grădinărit. Dr. Sidney Smith de la American Hearth Association spune că “este foarte important să recunoaştem că activitatea moderată are beneficii, de exemplu 30 de minute de mers pe jos în fiecare zi alături de un prieten.”
Sursa: CNN Food&Health, Juy 12, 1996.

Exerciţiile pot ajuta creierul?
Cercetătorul William Greenough de la universitea Illinois afirmă: “Este foarte clar că în urma exerciţiilor fizice creierul nostru are de câştigat.” Studiile lui arată că putem beneficia de exerciţii în două moduri: exerciţiile aerobice alimentează creierul cu mai mulţi nutrienţi, iar exerciţiile mai avansate cresc numărul de sinapse sau conexiuni care, după anumiţi cercetători, fac creierul mai performant în procesarea informaţiilor. Numeroase studii arată că persoanele tinere care fac activitate fizică zilnică se descurcă mai bine la şcoală decât colegii lor sedentari. Îmbunătăţirea a fost explicată prin faptul că aceşti copii capătă încredere de sine şi concentrare, dar unii cercetători cred că acestă conexiune este fiziologică.
Prin faptul că învătăm de exemplu paşi de dans noi, creierul se dezvoltă ca atunci când invăţăm un nou limbaj. Dacă dansul este aerobic, atunci beneficiile se dublează. Alte studii au arătat că adulţii sedentari cu vârste cuprinse între 62 şi 82 de ani, şi-au imbunătăţit timpii de reacţie după un curs de 10 săptămâni de aerobic în piscină. Pierce J. Howard, psiholog al unei organizaţii, spune că noile cercetări arată faptul că exerciţiile aerobice cresc cantitatea de chimicale din creier care stimulează creşterea celulelor nervoase. El crede că tinerii pot să-şi dezvolte creierul prin exerciţii.
Sursa: Saturday Evening Post, April 1996.

Bărbaţii ar trebui să mănânce legume!

Mâncaţi legume! Un nou studiu arată că bărbaţii de vârsta a doua care mănâncă multe legume şi fructe pe o perioadă de 20 de ani sunt mai feriţi de apariţia unor atacuri cerebrale. “Am fost un pic surprinşi atunci când am descoperit această legătură” afirmă dr. Matthew W, Gillman, profesor asistent la Harvard Medical School.
Studiul a fost publicat în Journal of the American Medical Association. “Pentru fiecare creştere de trei ori a cantităţii de fructe şi legume pe zi, se scade riscul apariţiei unui atac cerebral cu 20%”. Femeile care mănâncă spanac, morcov şi alte legume şi fructe bogate în antioxidanţi micşorează riscul apariţiei unor atacuri cu 54% decât celelalte femei. Fructele şi legumele reduc deasemenea riscul apariţiei cancerului şi contribuie la o dietă bogată în fibre, fără grăsimi, care este asociată cu sănătatea sistemului cardiovascular.
Sursa: Roanoke Time, April 12, 1995.

Distribuie să vadă și alții: